Regn<3

Fan vad jag älskar regn. Haha jag är störd, men det är så grymt mysigt att bara ligga i sängen och kolla på tv eller dricka te och läsa samtidigt som man hör regnet. Plus att man slipper stressen att man måste göra något av dagen, som man alltid känner när det är fint väder = regn är bäst! Känner mig ännu stördare om jag säger att jag längtar till hösten, älskar höstkläder!!! Måste köpa nya uggs :)

Dock var det inte så kul i eftermiddags när jag skulle cykla hem från daniel, var blöt rakt igenom = inte ok..... Kvällen igår blev grymt lyckad, part one hade fest i deras replokal och det var riktigt kul faktiskt. Kvällen slutade inte så bra, fick lite för mycket i mig om man säger så, men det behöver vi inte ta upp här (typ första gången på sommarlovet, nån gång måste man faila)! Är fortfarande bakis, vafan är detta??!

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och lägga mig i sängen, läsa fredag och äta choklad. Love it!
Kärlek, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0