japp

Sitter här och lyssnar på världens underbaraste Lykke Li och deppar i väntan på maten. Inte ätit sen frukost. = Död. Hade helt ok kul kväll igår, det började hos nic och slutade hos rex bror, som har så jävla avancerat namn kommer aldrig komma ihåg hehe. Var lagom full och glad hela kvällen, förutom den jävla huvudvärken man får av vin. Inte ok.


At nic's

Daniel och jag var så snyggast

Och seriösast... I <3 underbett

Jag konstaterade att jag fårr hyfsat långt hår. Kan bero på att jag inte klippt mig sen förra året. Hehe


Rex och daniel tog ca 50 spänn bilder i speglen med min kamera. JAAAAAAA alltid velat ha sånna bilder!!!!

Sen försökte jag va snygg...

Sen drog pierre en sneaky sen var jag trött och gick hem. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0