Im too proud for love. But with eyes shut, its you Im thinking of.

Jaaaaaa äntligen fint väder!!! Dagen spenderades på stranden med bebis. Har vart på så sjukt dåligt humör hela dagen, riktigt irriterad och ledsen på allt, har lipat tre gånger idag redan, jag är så jävla blödig... Känner mig fortfarande sjukt blek, han inte va så länge på stranden så ja min bränna är väl likvärdig med den jag har mitt i vintern, yesss!

Blev nyss sjukt taggad inför kvällen, bea är ensam så förkrök hos henne och sen ska vi vidare till nån jävel, ska bli kul har saknat mina tjejer känns som jag är med daniel och hans kompisar 24/7 nuförtiden. Och mer kommer det bli iochmed att nettan och pierre åker till sthlm på torsdag till söndag = jag och daniel ska leva samboliv. Vi kommer ta död på varandra...

Japp nu ska jag laga mat, vi hörs imorn ska ta lite bilder ikväll om jag hittar kameran
Love, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0