Hej eller nåt

Sitter här med dom största svettlökarna nånsin och dör. Okej kanske inte, haha men fyfan vad varmt. Har nyss vart ute och åkt inlines med nathalie (hahahah jag på inlines är nog det roligaste jag sett, fifan så dålig) så ja ursäkta mig om jag är lite svettig ;)
Riktigt varm dag i skolan trodde jag skulle dö, så jag och bea fick gå till videomix och köpa ramlösa pga min akuta vätskebrist... Ja, jag blir lite yr om jag inte får min ramlösa eller liknande, bara inte toavatten tack :)
Annars har det vart en ganska chill dag mest rast hela tiden......=segt:)
Imorn ska det tydligen blir regn, fan vad det ska svänga hela tiden, men man ska väl inte klaga,
nu ska jag duscha tack å hej!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0