bös

Vart på gekan idag med mamma, pappa, bea! Fick handlat en jävla massa skit jag inte behöver typ hårspray och sånt, kan liksom inte låta bli när det ser så fint och färgglatt ut på hyllan :$ Jag dras till fina förpackning - jag måste ha dom typ som en beroende. Typ samma med ciggaretter, röker prins vita för dom har finast förpackning hahahaha, sen är dom godast med, men hade dom haft ful föpackning hade jag inte velat köpa dom. Jag är konstig!

Igår blev det film med nathalie och linkan, och ikväll ska jag träffa daniel och victor. Men det är seriöst fredag, och på tisdag börjar skolan, får sån ångest vill festa de sista kvällarna innan allt allvar börjar igen. Men vi får se vad som händer jag är ju såååååååååå optimistisk höhö.

Dagens låt, har lyssnat på den konstant sen jag hörde de i bilen påväg till halmstad igår - Taio Cruz - Break your heart
Jag kan seriöst inte sluta lyssna på den, if anybody cares!
Love, Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0